!! N A A I L A Q A I R E E N !! ;
Navi
Usrah Diriku Murabbi Memoir
ENTRY ABOUT PAGES TWITTER FACEBOOK
cukup.
Saturday, December 14, 2013 • 2:33 PM • 0 comments
Bismillah,




Sedangkan Tuhan tahu apa yang terbaik di segenap penjuru hidup. Dia melukiskan hidup ini terlalu indah. makin dirasakan mau rebah jatuh ke tanah, Dia hulur bantuan lalu putuskan epilog warna-warni yang dirasakan terlalu cukup..
cukup-cukup buatku.
lafaz syukur penuh erti.
bukan setakat di bibir.
tapi di lubuk itu.
terlalu dalam untuk merasai.
*Alhamdulillah*






















. Mungkin mereka yang mengerti apa yang terjadi. Rasa. Fikir. Sabar . dengan apa yang DIA putuskan., mungkin jauh di sudut itu, aku tidak punya harapan. Cuba percaya dengan kehebatan yang DIA punya dan berusaha mengubah kelemahan yang ada.













:')
Allahu Allah.
syukur dengan nikmatMu.













p/s : Biarpun sekadar tertulis pada keping warkah bisu itu. hanya cukup-cukup mampu membuat mereka tersenyum. menatap dengan lafaz syukur. Bukan syukur pada diri tapi pada DIA yang memberi. Memahami erti sebenar pada Yang Maha Pemberi.





Reaksi: 

Wardatul Jannah
✿ ~Naaila Qaireen(kebaikan Teristimewa)*
✿ ~Lestari Salju kedamaian..Jika musim dingin menyeluruh,.Sang sakura tetap teguh akan pendiriannya..dia tetap di situ,dihiasi kelopak yang indah dan haruman mewangi..Apabila hembusan angin gemalai meniup,gugurnya ia berharap tinta yang diukir membuah Saham kelak..RedhaNya dicari :)


SAHABAT;

AL-HUBB;



Cinta Teragung

Bila kita titip tinta dari hati, Bila kita doa' dari hati, Bila semuanya ikhlas terpahat dari hati. InsyaAllah, akan tiba juga kepada yang memiliki hati, Yakinlah dengan Tuhan pemilik hati.Hee

Perjuangan
Suatu hari, kita akan perlahan-lahan sedar, yang kita cuma punya Tuhan. Rindu waktu berseorangan. Itulah masa yang terbaik berdua-duaan dengan Tuhan :')

Seindah Mawar Berduri
siapa kita di masa silam, tidak menentukan kita sama di masa hadapan. kerana yang silam sepatutnya ditinggalkan. yang hadapan patut diperjuangkan.

" Wardatul Jannah "




TAUTAN UKHWAH;


Pencinta Allah dan Rasul-Nya

KENANGAN SEMALAM;

pendosa tanpa noktah.
[ lepaskan ia pergi ]
Secangkir bicara
[ Ini Pasti Berakhir ]
[ 03:47 ]
Ubah
dia.
Pergi-pergi
[ Ramadhan di ♥ ]
[ Terus ]




BANNER;























Copyrigt; N A A I L A Q A I R E E N.all rigt reserved